En väska till moster

I julklapp så gav jag min moster ett presentkort på en valfri sak som jag skulle sy. Hon valde en väska och nu... bara dryga 3 månder senare så är den klar!!! ja, den som väntar på något gott.
Mönstret är det samma som min andra väskor. Här ser nu hur jag gör dem>>



den är i Jeanstyg och har rött italenskt siden på det mittersta stycket samt som fode tyg. Inuti finns två fickor som stängs med tryckknapp och väskan stängs med en stor tyckkanpp.
Men jag inser att det finns brister, det kanske bör vara en dragkedja... så jag får snart arbeta fram en ny modell, även om jag gillar de här. Jag skälv tycker inte om dragkedjor vill snabbt ner i väskan. Men ur stöld synpunkt kanske det bör finnas en dragkedja.  Hoppas bara att min moster gillar de. HOn ska få den när vi ses i påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0