hjälp, ska sy dopklänning

Nu ska jag sy min systerdotters dopklänning hon ska döpas i februari. Har ju inte döpt mina egna barn men det ska bli kul ändå att sy en annorlunda lite roligare dopklänning. Har blivit lite inspirerad av plastiskocks fina dopklännning med äppelträdet.
Men min blir nog i ett mjukt linnetyg med "livets träd" målat på magen.. vi får väl se var det . Roligt är det i alla fall.
Ikväll kommer mera bilder på väskor jag har sytt. Men nu ska jag till öppna förskolan med mina barn.

Det har inte blivit mycket sytt den senaste tiden, barnen tar all tid och vi har helt vänt dygnet, barnen går och lägger sig elva på kvällen och sover till 11 på morgonen när jag väcker dem... det har blivt helt tokigt sent. Men vi får väl sakta vrida klockan bakåt så vi närmar oss nio elle tio i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0