tokig biltröja

Har inte sytt någon på hela januari, det ni har sett på bloggen är de jag sydde i december då jag i princip sydde all ledig stund så nu hamnade jag i ett vakum som jag idag tog mig ur och sydde en tröja till min son i ett nyköpt biltyg från mjuka tyger. kunde dock inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ha på ärmen så det blev en av varje.

Blev rätt rolig tyckte jag, ska nog sy en till med enfärgat i mitten och bilar på ärmarna. Min son kan inte få nog av tröjor med bilar på.

 

och nu ska jag gå och lägga mig klockan slår tre på natten, vi har de mest tokgiga vanor sedan jul, vi nattar barnen klockan 11 på kvällen och går och lägger oss vi tre och sover till 11 nästa dag... tur att man har alla barnen hemma. men ibland är det svårt att hinna till öppna förskolan och de stänger ändå vid fyra... samhället är inte gjort för oss som vill leva på natten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den blev jättefin! Tycker jättemycket om biltyget!

/Anna

2009-01-15 @ 08:06:18
URL: http://odandulky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0