En liten filt

Jag har fått en massa tyg från grannen och jättefin teddy är nog det bästa.
Jag tänkte testa att sy lite filtar, det kan nog gå bra och sälja på julmarknaden tänkte jag.

Jag ska stå på Morsta marknad i Brottby, Vallentuna den 5 och 6 december. www.morstagard.se
Kom gärna förbi, det ska bli hur mysigt som helst. De kör tydligen hästsläde från parkeringen till gården. Det ska vara härlig julstämming som förr i tiden tydligen. Låter häftigt att får vara med och skapa detta.

I alla fall. Här är en vändsydd filt med teddy på ena sidan och grå-blå manscheter på andra sidan. Lite applikationer med blåprickig bommul ovan på.


Kommentarer
Postat av: Beata

Härlig filt!

2009-10-29 @ 17:59:00
URL: http://www.beatablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0