Näsduksfodral

Jag fick en beställning på näsduksfodral av en kollega, hon ville ha i svart och blått och jag gjorde några extra i bara farten, det går ju lika fort att göra 10 som fem tänkte jag och klippte på och sydde. Det är faktist rätt kul att göra små projekt ska nog ge mig på lite nessesärer snart. Fick tag i 100 dragkedjor för 30 kr i somras så nu kan jag nog göra ett par stycken.... eller var tror ni.

 

Tygerna har jag fyndat på en loppis, för en tio kronor fick jag en hel påse med provbitar från borås tyger. Hon hade jobbat där och det var små bitar mellan 20x20 cm till rätt stora bitar på en meter alla var nästa olika och rätt häftiga. det var ett kanon fynd.

Kommentarer
Postat av: Linda Forselli

Hej! jätte fina fodral!!!

Du råkar inte ha mönster på dem???

hälsn linda

2009-10-21 @ 19:10:09
URL: http://bobbyfo.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0