Axelväskor

Nu har jag försökt att börja beta av min ufo hög som är enorm, känns det som.
Jag började igår lite smått och hade tänkt fortsätta idag men eftersom min son går på ett föräldrakopperativs dagis så var jag på dagis hela dagen som extra resurs. Det är ju bra för barnen och kul med en inblick men där rök min sy hemma dag... plus att man är trött som ett vrak efter att ha jobbat med små barn hela dagen och sedan fortsätta några timmar till hemma med samma åldersgrupp...

Stor beundran som både orkar jobba på dagis och ha samma åldersgrupp hemma. Själv jobbar jag i skolan och de barnen är ju lite större och det är andra utmaningar man möter där.

I alla fall. Väskor...
Klippte till dessa i somras, eller var det till och med i våras... nu fick de i alla fall en botten och ett kantband, så det är klara och ligger i min webbshop.   shop.uplandsgarden.se

Tyg: Ikea  mönster: knåpmoderns blogg


Tyg: IKEA men den här modellen är lite mindre ca 25cm bred.


Kommentarer
Postat av: Beata

Jag blir lite avundsjuk på att du går en mönsterkonstruktionskurs. Det funkade inte för mig i höst, men jag har förhoppning om att jag kommer kunna gå en sådan någon gång. Fina väskor du har sytt!

2009-09-28 @ 19:44:43
URL: http://www.beatablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0