Hej och Gott nytt år!

Nu ska jag göra ett tappert försök att börja blogga igen.
Det var nog en månad sedan... herregud vad tiden har gått men tiden räcker inte till allt och jag har som mini löfte försökt att inte stressa så mycket och inte tro att man ska hinna allt, men det är lätt så att man vill så mycket.

Här är i alla fall en tunika jag sytt till grannens. Den är till hennes brors-barnbarn i Australien. Så nu finns mina saker på andra sidan jordklotet!
Den är sydd i en A-formad med det speciella halshålet som är så bra. det blir liksom jättestort när man ska sätta på den och är enda tight och snygg på... Om ni försåtr. Jag gillar verkligen den här halsen, även om jag tycker den kan vara svår att få perfekt.
(jag vet att den ser lite sne ut på bilden, men jag är inte så mycket för att styla den inför fotot.


Är fortfarande väldigt glad över att jag köpte en coverpro. Älskar dessa täcksömmar!


Kommentarer
Postat av: Fotograf OzDeleau

jättefint gjord och härligt tyg!

2010-01-07 @ 00:31:15
URL: http://www.ozdeleau.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0