Singoallor

Det blir inte mycket bloggat och mindr lär det bli, nu när vi till helgen flyttar ut till sommarstället i 5 veckor!
Där finns på sin höjd mobilt bredband när det vill sig bra och knappast tid till att blogga men när jg kommer in för att hämta post och annat så kommer det nog bli några uppdateringar!

Här är några singoaller som jag sydde till sommarens första marknad, de flesta finns kvar för det var en dålig marknad, för alla som var där! Vi var på en idrottsplats med helt fel människor och för de som var intresserade fanns ingen bankomat att ta ut pengar!.... aldrig mer där säger jag...








Nu är jag själv inte så mycket för rosa men om man vill sälja så får man offra sig ibland! och Rosa är rätt sött ibland!

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Åh så söta!! Jättefina, särskilt den prickiga överst!

2010-06-15 @ 10:15:27
URL: http://lillspooky-syblogg.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hej och tack för din kommentar på min blogg! Vad mycket fint du har gjort! Klänningarna är supersöta och alla väskor du gjort är jättefina!

2010-06-15 @ 18:00:58
URL: http://denlillagrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0