Snart är det dax för sommarens första marknad!

Tröja till en liten kille som fyllde ett! Hans tvillingsyster fick en linneklänning med ett handmålat träd, som jag bloggat om tidigare. Båda är en beställning från en granne.


Just nu syr jag för fullt. jag har klänningar tröjor och förkläden lite överralt i huset! Det är ett kaos men jag utnyttjr varje sekund till att sy. PÅ söndag är sommarens första marknad och jag hoppas får sälja mycket!
Det ska vara vacker väder och det bidrar till köplusten! Därför bli det inte mycket bloggat men destå mera sytt!
Jag kommer att visa massor senare i sommar! Bara idag har jag lyckats sy 6 tröjor och 1 klänning och i lördags hela 7 klänningar! Sen har jag ju mitt lager som ni kan se på shop.uplandsgarden.se

Jag kommer att stå på Vallentunas Nationaldagsfirande på Vallentuna IP.
Det är nyinvigning av deras idrottsplats, det kommer att vara förtuom hantverksmarknad med lokala hantverkare, Tivoli, blåsorkester, dansuppvisningar från komunens barngrupper och vuxengrupper, fotbollsmatcher, hemvärnskåren soppkök, samt mycket mer! En härlig dag för alla!
Välkommen förbi om du har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0