Lite av de tyger

Jag har varit en vända i söderköping, min man skulle hämta en telfonväxel (han samlar på sånna) i vadstena så då tänkte jag då följer jag med och tvingar honom att stanna i söderköping så jag kan handla.
Det blev en hel del... och tur var det jag missade syfestivalen (kom aldrig hemifrån pga av alla snö) så detta var min chans att fy frossa i tyg.


Detta tågtyg gick hem som smör hos mina barn!


Härlig superfin velor!

Bomullstyger till mina smockklännigar och singoallor

Sen blev det även ett biltyg samt 6 meter linnetyg som jag ska sy byxor till min mamma.

Kommentarer
Postat av: anna

Oj oj oj vad fina!!!

2010-03-04 @ 09:21:39
URL: http://www.odandulky.blogspot.com/
Postat av: Carina

Gillar verkligen den blommiga i mitten längst ner! Supersöt :)



2010-03-30 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0