Luvtröja i rött och svart

Här kommer två tröjor som jag sydde innan jul men glömt att blogga om!

Det är mitt eget luvmönster som jag brukar använda men som jag varierar på frihand med olika sorters luvor och olika längder samt lite olika sorters ärmar.

Den här är i stl: 92 och finns att köpa i min webshop

shop.uplandsgarden.se

Den här är i stl: 104 och fick lite roliga ärmar med enorm mudd eftersom det svarta tyget tog slut. Men den blev lite mer personlig på det sättet tycker jag. Kanske lite tokig oxå.

Finns oxå på min webshop!


Kommentarer
Postat av: kattching

hej!

kul att du tittat in på min blogg.

snygga grejer du gör! jag gillar särskilt dom här tröjorna. riktigt tuffa!

2010-04-20 @ 22:12:00
URL: http://www.kattching.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0