väskor till västervik

Jag har fått en återförsäjare för mina väskor i Västervik, Carlsbarks studio Art på Storgatan om ni nu har vägarna förbi. Hon säljer barnkläder väskor och annat smått och gott och det mesta i butiken är färglatt och mycket retro inspirerat!
Jag skicade ner åtta väskor som jag redan hade sytt samt två till som jag sydde och skickde med!
HOn gillad mina Axelväskor som jag gör i lite olika längder beroende på tyget mönster och form!
Tydligen har kunderna gillat dem så jag hoppas de går åt fort i vårsolen så jag kan sy mer och skicka ner!
Fast nu börjar jag föreberede mig själv för vårens och sommarens marknader. Men samtidigt i huvudet fullt av tankar, det blir nu nytt jobb för mig i höst! Sa upp mig igår från jobbet som lärare (jobbar terminen ut) och sen ska jag börja som fotograf vid Ateljen vid Odenplan (just nu heter studion Ozdeleau) det är min kompis som driver den men när jag börjar byter vi namn till Ateljen vid Odenplan och ska jobba tillsammans! Det ska bli jättekul.

Jag gör alltid bottenplattan i samma fär g som yttertyget, tycker att det blir en rolig detalj!

Den här har ett sextiotals tyg som yttertyg och ett grått lite glansigt fodertyg! Den har svart kantband!

 

Den här väskan har ett vitt innertyg och och yttertyget kommer från IKEA rester över från en annan väska jag sydde till en kollega till mammas kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0