Body med handmålade träd



Blev inspirerad av min dopklänning och började måla träd även på andra små tygbitar jag hade hemma! Det blev bland annat två bodisar, den översta blev såld direkt efter jag sytt klart den! Det var till och med två spekulanter. Två av mina grannar kom förbi och vill båda köpa den. Till samma person! Ytterligare en granne fick en liten son på 1 maj och de tyckte båda att det skulle varit en söt present!

Min närmaste granne var dock först och fick den, den andra valde en med gröna elefanter,
den kommer jag visa lite senare!





Den här bodisen är lite större stl: 70 och här testade jag att sätta i gröna knappar, vet inte om det blev snyggare men de blev in alla fall inte lika.Det är gröna knappar även i axeln!

Jag tar 220 kr för en body, det är väl ett skäligt pris eller..
Vad tycker ni... nu när jag är har regat eget företag! med F-skatt så måste man ju betala skatt på allt så vintsten blir ju inte alltid så stor om man tänker på vad det tar att sy en body jämte en tröja...


Fast det blev ju rätt populära så jag lär nog sy några till, fast jag vet inte hur praktiskt det är med vita bodisar men snyggt är det. Min tanke var att man skulle haft den som dopbody, när man inte har dopklänningen på sig sätter man på sig den här så blir man både fin och bekväm...


Kommentarer
Postat av: Linda / roblin

Så fina!

Vilken bra idé med matchande dopklänning och finkläder till dopfesten.

2010-05-18 @ 06:48:55
URL: http://roblinroblin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0